پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار

پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار

پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار

                    نوع فایل:power point قابل ویرایش: 271 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: 1- مشکل به کارگيري و استفاده از اين مدلها ،مخصوصاً در موسسات کوچک 2- احتمال ساده کردن بيش از حد مدل و حذف بعضي از عوامل اصلي وکليدي 3- دخالت ميل و اراده مديران در تعيين واحدهاي استراتژيک وملاکهاي ارزيابي آنها (همانند سهم نسبي بازار) 4- ممکن است مدلها براي همه موسسات و همه موقعيتها عملي و قابل اجرا نباشند (يک واحد استراتژيک سگ در موسسه اي احتمال دارد که واقعاً سودآور بوده و ايجاد نقدينگي نمايد.)   فهرست مطالب واسلایدها: فصل اول مفاهيم مديريت بازار فصل دوم انواع بازار و محيط بازاريابي فصل سوم تقسيم بازار و تعيين بازار هدف فصل چهارم نيازها و رفتار خريداران فصل پنجم اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش فصل ششم اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي فصل هفتم برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص فصل هشتم نحوه تصميم گيري در زمينه بازاريابي فصل نهم تحقيقات بازاريابي فصل ...
دریافت فایل
برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید

دسته : فنی و مهندسی

تگ ها : پاورپوینت, بازاریابی , مدیریت ,بازار

download - دانلود

لیست فایل های مشابه :

پروژه طرح 3 طراحی موزهپروژه تولید آب از رطوبت هوا water seer انتخاب اصولی چیلر با توجه به نوع بهره برداریپاور پوينت تحليل معماري فرهنگسراي گتي getiپاور پوينت تحليل معماري فرهنگسراي بهمنپاورپوینت The Market Makers(بازار ساز)اجرای تاسیسات برقی ساختمانسیستم مدیریت ساختمان BMSآموزش اسپرت کردن پژو 405ساختمان فلزی اجرایی
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید