پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار
پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار
نوع فایل:power point قابل ویرایش: 271 اسلاید قسمتی از اسلایدها: 1- مشکل به کارگيري و استفاده از اين مدلها ،مخصوصاً در موسسات کوچک 2- احتمال ساده کردن بيش از حد مدل و حذف بعضي از عوامل اصلي وکليدي 3- دخالت ميل و اراده مديران در تعيين واحدهاي استراتژيک وملاکهاي ارزيابي آنها (همانند سهم نسبي بازار) 4- ممکن است مدلها براي همه موسسات و همه موقعيتها عملي و قابل اجرا نباشند (يک واحد استراتژيک سگ در موسسه اي احتمال دارد که واقعاً سودآور بوده و ايجاد نقدينگي نمايد.) فهرست مطالب واسلایدها: فصل اول مفاهيم مديريت بازار فصل دوم انواع بازار و محيط بازاريابي فصل سوم تقسيم بازار و تعيين بازار هدف فصل چهارم نيازها و رفتار خريداران فصل پنجم اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش فصل ششم اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي فصل هفتم برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص فصل هشتم نحوه تصميم گيري در زمينه بازاريابي فصل نهم تحقيقات بازاريابي فصل ...دریافت فایل
برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید
دسته : فنی و مهندسی
تگ ها : پاورپوینت, بازاریابی , مدیریت ,بازار